Zoeken in deze blog

dinsdag 13 mei 2014

Vanaf vandaag bij de bladenman...

Vanaf vandaag ligt de nieuwe "Mijn Geheim" bij de bladenman. Daarin een artikel over (mijn) hooggevoeligheid. Je kunt erin lezen hoe ik mij -net als het gros van de HSP'ers- een buitenbeentje voelde, hoe ik ontdekte dat ik wel degelijk normaal ben en over wat ik heb gedaan om mijn hooggevoeligheid te leren beheersen. Er is geschreven over mijn schooltijd, mijn huwelijken en het leven in het algemeen. En natuurlijk staat er ook een lijstje met tips in het artikel... Ik hoop dat jullie er iets aan hebben en vooral dat het, bij al diegenen die denken dat deze wereld niet voor hen is, zal leiden tot het inzicht dat ze geen eenling zijn maar dat gemiddeld twee van de tien mensen hun hoge gevoeligheid deelt...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten